eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, anunta ca veniturile cumulate in sistemul de marketing afiliat propriu, ProfitShare, de site-urile afiliate au crescut cu 106% comparativ cu perioada similara din 2009, partenerii eMAG ProfitShare au generat in 2010 vanzari de 15,46 milioane lei (fara TVA), pentru care au fost acordate comisioane totale de 463.000 lei.
In 2010 numarul partenerilor eMAG inscrisi in ProfitShare (profitshare.emag.ro) a ajuns la 8690 site-uri active in luna decembrie. In intreaga retea au fost generate 3 milioane de clickuri si 1,18 miliarde de afisari de promotii. Rata de conversie, reprezentand raportul intre numarul de comenzi finalizate si numarul de vizitatori unici directionati catre site-ul eMAG.ro de catre site-urile afiliate, a crescut in medie cu aproximativ 50% anul trecut, cu un varf de 1,97% in decembrie.
“Aceste performante au la baza increderea tot mai mare a consumatorilor romani in comertul online si in brandul eMAG in mod special, precum si imbunatatirea constanta a sistemului ProfitShare. Cu o vanzare medie per click de 5,18 lei fara TVA, de peste 12 ori mai mare decat alti concurenti din piata de marketing afiliat, vom continua si in acest an sa marim baza de site-uri afiliate pentru ca oferim o solutie foarte interesanta pe piata de publicitate online din Romania. Practic, orice site de orice dimensiune poate intra in acest sistem si poate genera venit din prima zi”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepresedinte, director de dezvoltare eMAG.
Cele mai mari vanzari prin sistemul ProfitShare au fost obtinute in categoria laptopurilor, segment in care eMAG detine 25% din piata romaneasca. Din punctul de vedere al performantei, link-urile de afiliat inglobate in articole despre produse sau zonele personalizate au fost cele mai eficiente instrumente de promovare, influentand decizia de achizitie.