Best Distribution, unul dintre cei mai mari distribuitori de jocuri din Romania, a realizat anul trecut afacaeri de 8.8 milioane de euro in crestere cu aproape 23% fata de anul 2009.
In ultimii ani piata a crescut si pe zona de public feminin si persoane din afara ariei de varsta specifica pentru utilizatorii de jocuri video. Aceasta evolutie indica o schimbare a tendintelor de consum si a perceptiei romanilor despre jocurile video.
“In acest sens incercam sa lucram la educarea publicului, in special a parintilor care gresesc in momentul in care isi lasa copilul in fata unui calculator, ca in bratele unei dadace. Ca orice alta activitate care reuseste sa suscite interesul copilului, jocul video trebuie administrat in doze mici. Parintele trebuie sa fie un insider si nu un outsider in aceasta modalitate de entertainment. In Occident s-au facut studii care au aratat ca, la nivelul anului trecut, oamenii s-au jucat mai mult jocuri video decat au iesit la un film”, declara Andreea Allardin.
Din perspectiva businessului, Best Distribution se afla pe un trend ascendent ca valoare, dar unul aplatizat de problemele specifice perioadei socio-economice in care se afla Romania.