Romtelecom, cel mai mare operator de comunicatii fixe de pe piata autohtona, a lansat o noua campanie de comunicare avand ca mesaj central „Acum este timpul sa ii multumesti mamei tale asa cum merita”.
„Am ales de aceasta data sa abordam o zona emotionala, concentrandu-ne executiile spre sentimentele si emotiile pe care le traim cu totii, si mai putin pe produsele promovate. Vorbim despre legaturile foarte profunde dintr-o familie, prin regasirea acelor amintiri simple, curate, care ne-au ghidat copilaria, si insemnatatea lor. Un lucru interesant care a reiesit din studiile noastre de piata este ca multi dintre romani privesc Romtelecom ca pe un membru al familiei. De aceea, ne-am gandit la o campanie care sa identifice puntile pe care le putem crea intre doua generatii diferite, din cadrul unei familii, prin intermediul serviciilor Romtelecom”, spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Segment Rezidential.
Si, pentru ca este vorba despre o campanie cu o componenta in primul rand emotionala, Romtelecom le ofera clientilor de voce oportunitatea de face un cadou mamelor, constand din 200 de minute gratuite lunar pentru a putea comunica oriunde isi doresc. Astfel, pana pe 15 aprilie, la orice nou abonament cu minute incluse sau la reinnoirea unuia existent, clientul primeste gratuit, suplimentar fata de beneficiile incluse in abonament, 200 de minute pe care le poate face cadou mamei pentru a vorbi catre retelele mobile si fixe din Romania, SUA si Canada si catre retelele fixe din UE, plus 200 de minute gratuite pentru el insusi, catre aceleasi destinatii.
Beneficiile ofertei, in sine, se plaseaza printre cele mai atractive disponibile in prezent pe piata de servicii de telefonie, atat prin numarul mare de minute nationale si internationale oferite (400), cat si prin faptul ca acest tip de minute, cele mai apreciate de catre clienti, sunt oferite gratuit.
Daca familia este poza de ansamblu a campaniei, in luna martie, Romtelecom a ales mama ca figura centrala, portretizata in relatia cu fiica sa, in diferite etape ale vietii lor impreuna, de la copilarie la maturitate. Romtelecom se adreseaza prin aceasta campanie personajelor feminine ale familiei, avand in vedere faptul ca, in urma studiilor efectuate de companie, femeile folosesc in mai mare masura decat barbatii telefonia fixa, efectuand cu 20% mai multe apeluri decat acestia, si o identifica ca pe un instrument de comunicare cu persoanele apropiate, in mod special cu cele din familie. Pentru ele, telefonia fixa este un serviciu special, fiind asociat cu intimitatea in comunicare, si considerat indispensabil acasa.
„Am mizat pe emotie in executia creativa tocmai pentru ca ceea ce aveam de oferit ca produs avea din start o profunda incarcatura emotionala, fiind practic un cadou facut mamelor, 200 de minute, in fiecare luna, timp de 2 ani.
In plus, le amintim celor tineri, ca acum este randul lor sa le deschida parintilor lumi noi, asa cum au facut acestia inca de la primii nostri pasi, putandu-le oferi acum, la preturi speciale, si servicii de internet si televiziune”, spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Segment Rezidential.